среда, 22. јануар 2014.

Kuglice od šargarepe i kandirane pomorandže

Ove fantastične kuglice pronašla sam na Milinom blogu i mogu vam reći da su pravo osveženje....probajte ih!!!
Sastojci:
250gr. šargarepe
250gr. šećera
100gr. kandirane pomorandže
sok od 1/2 limuna
šećer za valjanje

Priprema:
Šargarepu očistiti i izrendati na najsitnije.
Šećer ušpinovati kao za slatko pa dodati rendanu šargarepu i kuvati na tihoj vatri uz povremeno mešanje.
Na pola kuvanja šargarepi dodati kandiranu  narandžinu koru i sok od pola limuna i nastaviti dok sva tečnost ne ispari.
Skloniti sa vatre, dobro ohladiti, od hladne smese formirati kuglice i valjati ih u kristal šećer.

Priprema kandirane pomorandže:
Koru od nekoliko pomorandži kuvati u 8 voda.
Zatim, ocediti koru i izmeriti koliko je teška.
Dodati toliko šećera i kuvati kao slatko na tihoj vatri, dok se ne zgusne i ne uvri sva tečnost.

2 коментара:

  1. Draga Neno,baš sam se obradovala da vidim da si napredovala u kvalitetu postova za ovo poduže vreme da sam zbog ličnih okolnosti bila odsutna.Jako lepo si ovo iskombinovala

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja Dzoli....pokusavam, ali stvar je i dobrog foto aparata koji, naravno, nije profi.....u ovom slucaju sam pozajmila, jer je stari crkao.....a sa novim ce valjda biti bolje!!!
    Sto se tice textova....ne volim da pisem....a to je po meni jako bitno.
    Imam dosta toga da postavim, ali nemam vremena kao ranije....veliki pozzdrav !!!

    ОдговориИзбриши