среда, 2. април 2014.

Krem čorba od mladih kopriva

Kopriva – lek iz prirode
Već duži period muku mučim sa anemijom i sa svim onim simptomima koji je prate.
Od meni drage komšinice dobila sam mlade vrhove , a za nekoliko dana idem na ranč da ih sama uberem i da uz njenu pomoć popunim svoje rezerve gvožđa, pa da vidimo da li će mi uspeti.
Evo i teksta koji sam našla o njoj...a dok čitate zasladite se ovom ukusnom čorbicom, prijatno!!!


Potrebno je:
300gr. mladih kopriva
1 kašika maslinovog ulja
1kašika brašna
1šolja mleka,
1kašika neutralne pavlake
1 čen belog luka
so i biber.

Postupak pripreme:
U ključalu vodu staviti  mlade koprive kvati ih 3-4 minuta, zatim ih ocediti i sitno iseckati.
* Vodu u kojoj su se kuvale koprive nikada ne bacam, već je popijem kao čaj.
Na ulju propržiti brašno dok ne porumeni, pa dodati propasirani beli luk i mleko i kuvati oko 2-3 min.
Zatim dodati koprive, neutralnu pavlaku, so i biber po ukusu.
Prokuvati još oko2-3 minuta i služiti toplo.


2 коментара:

  1. Ma odlina! A sastojci odmah tu iza kuće Podeljeno na mojoj facebook starnici.
    Odlična! Divan posni recept.Podeljeno na mojoj facebook stranici https://www.facebook.com/Dzolistica
    Da iskoristim priliku da pozovem decu na nagradnu igru koja je otvorena na mom blogu I traje do 1 do 30 Aprila.
    Za svu decu Balkana od 4 do 10 godina starosti
    nagrade su fantastične I ima ih tri glavne I deset utešnih.
    Sve detalje možete videti na mom blogu
    http://dzolistic.blogspot.co.nz/p/nagradna-igra.html
    a recepte šaljite na
    nagradnaigravolimo@gmail.com

    Mali kuvari,veliki Majstori

    ОдговориИзбриши