среда, 14. јануар 2015.

Marcipan kuglice


Potrebno je:
150gr. marcipan
oko 20 sušenih  brusnica
umesto brusnice možete koristiti i neko drugo suvo voće, po želji, ja sam stavljala kandirane trešnje
100ml. rum
oko 20 jatki oraha
200gr. čokolade za kuvanje
2 kašike ulje

Postupak pripreme:
Suve brusnice potopiti u rum oko 2 sata, a zatim ih ocediti.
Ja sam koristila kandirane trešnje, koje sam prvo uvila u čistu krpu, da bi se uklonio višak tešnosti (njih ne potapate u rum).
Smesa od marcipana podeliti  na 20 kuglica.
U svaka kuglica staviti po jednu brusnicu i malo je pritisnuti u dlan da dobije okruglu formu.
Odozgo na svaki staviti po jednu jatku oraha i pritisnuti da se dobro sastavi sa smesom.
Čokoladu  otopiti na pari i dodati  ulje.
Preliti svaki čokoladom.

Нема коментара:

Постави коментар